Kontakt telefoniczny:  +48 502 789 903    mail:  biuro@desthome.pl     Pracujemy w godzinach: 8:00 - 16:00

Ogólne warunki gwarancji

Ogólne Warunki Gwarancji ATG KEGS GROUP sp. zo.o. Al. Wolności 22, 41-219 Sosnowiec , zwana dalej Gwarantem, zapewnia Kupującemu dobrą jakość oraz prawidłowe działanie urządzeń objętych fakturą, zgodnie ze standardami przewidzianymi dla urządzeń tego rodzaju, z zastrzeżeniem, że będą one użytkowane zgodnie z przeznaczeniem, w normalnych warunkach eksploatacyjnych opisanych w instrukcji obsługi dołączonej do urządzeń lub do faktury Gwaranta.

  • 1 Warunki Ogólne
  1. Sprzedawca udziela gwarancji na okres wskazany w instrukcji obsługi danego urządzenia. Termin ten biegnie od dnia wystawienia Faktury.
  2. W przypadku sprzedaży towaru w obrocie pomiędzy przedsiębiorcami, na podstawie art. 558 §1 k.c. strony wyłączają odpowiedzialność Gwaranta z tytułu rękojmi.
  3. Gwarancja obejmuje wady i uszkodzenia maszyny wynikłe z winy producenta, z powodu wady materiału, niewłaściwej obróbki lub montażu.
  4. Gwarancja obejmuje naprawę urządzenia lub jej części względnie wymianę urządzenia na nowe wolne od wad.
  5. Naprawy urządzenia lub wymiany są dokonywane przez Gwaranta.
  6. Urządzenia przeznaczone do wymiany lub naprawy Kupujący powinien przesłać do Gwaranta.
  • 2 Zgłoszenie Gwarancyjne
  1. Naprawa lub wymiana urządzenia w ramach udzielonej gwarancji następuje po pisemnym zgłoszeniu uszkodzenia przez Kupującego Gwarantowi.
  2. Gwarant ma w ciągu 2 dni roboczych od pisemnego zgłoszenia uszkodzenia obowiązek skontaktowania się z Kupującym i ustalenia sposobu usunięcia awarii.
  • 3 Procedura Gwarancyjna
  1. Naprawa lub wymiana urządzenia w ramach udzielonej gwarancji poprzedzona jest wstępnymi oględzinami uszkodzonego urządzenia. Oględziny mają na celu ustalenie rodzaju i przyczyny uszkodzenia oraz wstępne zakwalifikowanie zasadności naprawy lub wymiany urządzenia w ramach gwarancji. Oględzin dokonuje Gwarant w siedzibie Gwaranta.
  2. Wynik oględzin i zakwalifikowanie uszkodzenia jako podlegającego gwarancji oznacza że Gwarant przystępuje do usunięcia uszkodzenia.
  3. Uszkodzony towar musi mieć nieuszkodzone tabliczki znamionowe i inne opisy pozwalające na jednoznaczną identyfikację urządzenia.
  4. Gdy w wyniku oględzin Gwarant stwierdza, że uszkodzenie nie podlega gwarancji to koszt oględzin i wszystkie dodatkowe związane z nim koszty ponosi Kupujący.
  5. Klient (konsument lub firma) może jednorazowo skorzystać z gwarancji D2D - czyli producent płaci tylko jeden raz za odbiór wadliwego sprzętu oraz za odesłanie go do klienta. W przypadku kolejnych reklamacji tego samego klienta reklamacje są rozpatrywane w trybie standardowym tak jak to opisano w § 7 Regulaminu sklepu.
  • 4 Wyłączenie Gwarancji
  1. Gwarancją nie są objęte:
    a) wady powstałe wskutek eksploatacji urządzenia niezgodnie z zasadami eksploatacji, przeróbek, zmian konstrukcyjnych dokonywanych przez użytkownika lub osoby trzecie;
    b) wady powstałe wskutek zaniechania przez użytkownika czynności związanych z konserwacją, czyszczeniem i regulacją urządzenia;
    c) wady powstałe wskutek działania czynników zewnętrznych a w szczególności uszkodzeń mechanicznych;
    d) naturalne zużycie zgodne z właściwościami albo przeznaczeniem urządzenia;
    e) uszkodzenia przez czynniki mechaniczne, termiczne, chemiczne i inne wywołane działaniem użytkownika lub działaniem sił zewnętrznych;
    f) uszkodzenia powłoki malarskiej części mających bezpośrednią styczność z elementami roboczymi; g) uszkodzeń, które nastąpiły w wyniku transportu maszyny oraz podczas załadunku wykonywanego przez dowolnego przewoźnika i w przypadku braku protokołu szkody spisanego przy dostawie z kurierem (protokół powinien być podpisany niezwłocznie po udokumentowaniu zaistnienia szkody i nie później niż w ciągu 7 dni od daty doręczenia przesyłki).
  • 5 Wygaśnięcie Gwarancji
  1. Gwarancja wygasa przed terminem w niej ustalonym, jeżeli Kupujący:
    a) spowoduje uszkodzenia,
    b) wprowadzi zmiany konstrukcyjne bez zgody i wiedzy Gwaranta,
    c) dokona naprawy i wymiany uszkodzonych urządzeń lub ich części przez inne osoby lub firmy niż Gwarant lub podmioty polecane przez Gwaranta.
    d) nie dotrzyma terminów okresowej obsługi serwisowej Gwaranta wskazanej w instrukcji obsługi lub oddzielnej umowie.
    e)Kupując przez "konfigurator" gwarancja obejmuje kompletny zestaw (tj. zbiornik, przewody, pistolety/lance natryskowe). Gwarancją nie są objęte produkty w których zastosowano przewody lub pistolety natryskowe inne niż dostępne w ofercie sklepu agrekom.pl
  2. Strony mogą ustalić, że wymiany niektórych elementów lub podzespołów dokona Kupujący we własnym zakresie, nie tracąc uprawnień gwarancyjnych. Uzgodnienia powinny być dokonane przez strony na piśmie.
  • 6 Obowiązki Kupującego
  1. Kupujący zobowiązany jest do:
    a) sprawdzenia przy dostawie czy urządzenie nie ma uszkodzeń mechanicznych,
    b) natychmiastowego zawiadomienia na piśmie Gwaranta o zaistniałym uszkodzeniu, nie później jednak niż w ciągu 7 dni od daty dostawy czy też w przypadku urządzenia pracującego 7 dni od daty wystąpienia awarii,
    c) umożliwić Gwarantowi wywiązanie się z obowiązków wynikających z udzielonej gwarancji.
    d) Uprawnienia z tytułu udzielonej gwarancji mogą być realizowane jedynie po przedstawieniu przez Kupującego kopii faktury zakupu.